Előfizetés ingyenes házhozszállításért
Gyakran felmerülő kérdés különböző fórumokon, hogy miért lépnek ki “ilyen nagy arányban” a vásárlási folyamatból (avagy miért ilyen magas a cart/checkout abandonment rate), és mit…
Gyakran felmerülő kérdés különböző fórumokon, hogy miért lépnek ki “ilyen nagy arányban” a vásárlási folyamatból (avagy miért ilyen magas a cart/checkout abandonment rate), és mit…
A TEMU letarolta a magyar e-kereskedelmi piacot is, ezért csatlakozott hozzánk Palocsay Géza, a GLS Kelet-Európai Stratégiai Igazgatója, hogy megvizsgáljuk tényszerűen az új kínai vonatkozású…
“Disrupt yourself before somebody else does it” – Shweta Shrivastava, Senior Product Leader @Waymo A fenti gondolatot Shweta Shrivastava-tól, a Waymo vezető termékfelelősétől hallottam nemrég az egyik…
Az elmúlt években indult e-kereskedelmi hipernövekedés csillapodni látszik. A pandémia kezelése érdekében hozott intézkedések és vásárlói szokások változása által okozott keresleti növekedés révén a kereskedők…
Kereskedőként a piacterek igénybevételét alaposan érdemes megfontolnunk, mert hosszabb távon akár több hátránnyal is szembesülhetünk, mint előnnyel. A piactér jellegű platfromok agresszív növekedése képes “tönkretenni”…
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.